Inici » Notícies » NOVETATS: reproduccions tàctils

NOVETATS: reproduccions tàctils

Avui ens endinsarem en una gran aportació que permet apropar-se a les obres de manera universal: les reproduccions tàctils de dues escultures.

Durant l’exposició “INFLUENCERS EN L’ART: DE VAN GOYEN AL POP ART” trobareu les rèpliques de 2 escultures que acompanyen les obres originals; es tracta de les escultures d’ Auguste Rodin : l’Eterna Primavera i de Manolo Hugué: Dama.

Una incorporació realitzada gràcies a l’empresa Touch Graphics i que s’acompanya de la retolació en alfabet Braille, permetent a tots els visitants l’experimentació multisensorial i la interactivitat amb les obres.També tindran a la seva disposició les audioguies amb informació de les reproduccions, per tal de tenir el màxim d’informació.

El museu es suma així a l’experiència única de combinar el component educatiu i el de conscienciació social envers les diferents realitats.

(+ informació: https://touchgraphicseurope.com )