Inici » Notícies » NOVETATS: Llibres

NOVETATS: Llibres

Una part essencial dels museus són els llibres, i el MCTA n’està replet! Aquest mes de gener us presentarem totes les novetats en aquesta matèria perquè pugueu gaudir de l’art més enllà de la pinacoteca.

A la botiga del museu trobareu llibres més genèrics per començar a apropar-se al món de l’art o bé, llibres més especialitzats en diferents idiomes i que permetran aprofundir en els seus coneixements. Pels més petits de la casa, també hi ha tota una selecció de publicacions que farà créixer la seva curiositat per l’art o explorar la seva vessant més artística.

A més de tots els catàlegs de l’actual exposició així com els de les exposicions anteriors en 4 idiomes: català, castellà, francès i anglès.