Inici » Notícies » Novetats: Joies Shiori

Novetats: Joies Shiori

L’art fet joia, és un nou projecte on dues obres de la col·lecció Carmen Thyssen-Bornemisza, han inspirat joies exclusivament pel Museu Carmen Thyssen Andorra i creades per Shiori. Durant tot el mes de febrer us anirem desvelant tots els seus secrets.

Aquesta nova col·laboració, s’inspira de l’obra de Mercedes Lasarte “Tita, los Angeles 1980” i la pintura de Charles-François Daubigny “Sortida de la lluna a la riba del riu Oise”,dues obres exposades en l’actual exposició “Influencers en l’art. De Van Goyen al Pop Art”. Les joies plasmen l’essència de l’obra d’una manera vibrant a través de l’energia de les pedres de qualitat, com el lapislàtzuli, l’àgata o el quars rosa. Peces banyades en or que s’adequaran a totes les ocasions.

Si busques una peça única, aquestes joies estan fetes per a tu! Troba-les exclusivament a la botiga del Museu Carmen Thyssen Andorra.