Inici » Notícies » Novetats: Joies Shiori. Col·lecció Mercedes Lasarte

Novetats: Joies Shiori. Col·lecció Mercedes Lasarte

De la col·laboració “L’art fet joia”, us presentem avui la col·lecció inspirada en l’obra de Mercedes Lasarte “Tita, Los Ángeles 1980”. Un projecte en el que la marca  Shiori, utilitza una obra de colors vibrants, fresca i contemporània, per crear peces d’alta artesania i qualitat.

La col·lecció Mercedes Lasarte connecta amb la feminitat, la força i la bellesa: “Per plasmar l’essència i la força d’aquesta obra hem utilitzat el quars rosa com la pedra de l’amor i la feminitat, així com el lapislàtzuli, àgates i jade” : Silvia Hernández, JOIES SHIORI.

El lapislàtzuli, que evoca la força d’una dona que se sent lliure i segura i el quars rosa, la pedra principal, representa l’amor i la confiança en una mateixa. Una manera única de plasmar l’essència de l’obra, a través de les peces banyades en or i l’energia de les pedres de qualitat.

Trobareu les joies exclusivament a la botiga del Museu Carmen Thyssen Andorra i es el regal perfecte pel dia de Sant Valentí.