Inici » Notícies » Novetats: Joies Shiori. Col·lecció Charles Daubigny

Novetats: Joies Shiori. Col·lecció Charles Daubigny

Avui us presentem la segona col·lecció de la col·laboració “L’art fet joia” inspirada en l’obra de Charles-François Daubigny “Sortida de la lluna a la riba del riu Oise” que es troba en l’actual exposició “Influencers en l’art. De Van Goyen al Pop Art”. Amb la qual, la marca de joies Shiori es va inspirar per crear unes joies que evoquin l’essència de l’obra.

La col·lecció Charles Daubigny vol plasmar la lluna, la naturalesa i la calma; transmetre el moment màgic de la sortida de la lluna, tan brillant i natural; combinades amb peces banyades en or.

Sílvia Hernández, creadora de JOIES SHIORI, ha utilitzat pedres de qualitat com el quars fumat, citrí, àgates, pedra de lluna i labradorita en aquesta col·lecció per connectar-nos la Naturalesa.

Una col·lecció exclusiva que trobaràs a la botiga del Museu Carmen Thyssen Andorra.