Inici » Notícies » Novetats: Frases cèlebres de sala

Novetats: Frases cèlebres de sala

El Museu Carmen Thyssen Andorra entra a casa teva!

Com cada dijous, us portem novetats de l’exposició “Influencers en l’art. De Van Goyen al Pop Art”; aquest cop i donada la situació de tancament temporal a causa del COVID-19, volem més que mai, fer-vos partícips del contingut del nostre museu.

Els texts de les parets de sala, ajuden al visitant a ampliar la informació i personalitzar la seva visita, segons el volum de contingut que desitja rebre o en funció del temps que disposi.

Durant el recorregut també hi ha temps per aturar-se, gaudir del silenci i reflexionar. Per aquest motiu em inclòs a les nostres parets, frases cèlebres de personalitats com Winston Churchill o Barbra Streisand, que condueixen al lector a profunditzar sobre l’art i la vida, mentre s’explora entre obres mestres.

“L’art no existeix només per entretenir, sinó també per desafiar un mateix a pensar, per provocar i fins i tot per molestar en una cerca constant de la veritat” Barbra Streisand

Aquest és el repte #MCTAchallenge que us proposem avui, una reflexió sobre l’art i la vida:

• Atura’t un moment, desconnecta i pregunta’t : Què és per a tu l’art?

• Ens pots fer arribar les teves reflexions o frases sobre art a través de les nostres xarxes socials: al Facebook del Museu Carmen Thyssen Andorra , @cthyssenandorra a Instagram i Twitter en menys de 40 caràcters.