Inici » Notícies » Novetats : Els colors de l’exposició INFLUENCERS

Novetats : Els colors de l’exposició INFLUENCERS

“En regla general, el color és un poder que influencia directament l’ànima.” va dir un dia l’artista Vassily Kandinsky.

Els colors representen l’essència mateixa de l’exposició INFLUENCERS en l’art. De Van Goyen al “Pop Art”. Més que una simple etapa en el procés de creació artístic, els colors són els elements intemporals de les representacions, independentment de les formes. Representen, en aquest cas, l’enllaç entre els vint-i-set artistes exposats al Museu Carmen Thyssen Andorra, tot i que siguin de distintes èpoques i països.

Com a fil conductor de l’exposició, aquesta correspondència cromàtica defineix l’entorn de les obres. Entre marró i blau, mineral i celestial, el Museu Carmen Thyssen Andorra va decidir posicionar-se com a mirall de l’exposició, creant l’espai, el contingut editorial i la senyalística de la sala d’exposició en acord amb aquests dos colors.

Com a continuació de l’exposició, els productes derivats, inspirant-se de la mostra, també són els suports d’aquestes tonalitats, que siguin les reproduccions de les obres o els suports creats especialment per INFLUENCERS.