Inici » Notícies » Novetats: Catàleg d’ “Influencers en l’art. De Van Goyen al Pop Art”

Novetats: Catàleg d’ “Influencers en l’art. De Van Goyen al Pop Art”

Els Catàlegs de les exposicions són complementaris a la visita. Per això, a més de trobar-los a dins de sala d’exposicions en lliure servei, també els podreu adquirir a la botiga del Museu Carmen Thyssen Andorra. Aquests, s’enriqueixen i creixen d’exposició en exposició, i es publiquen en diferents idiomes: català, castellà, francès i anglès.

En el catàleg d”Influencers en l’art. De Van Goyen al Pop Art”, a més de les fitxes d’experts que permeten ampliar els coneixements de l’obra o de les biografies dels autors, també trobareu informació dels blocs influenciador-influenciat tal i com estan explicats a la sala. Una altra novetat amb la compta el catàleg aquest any, es la informació continguda a les pantalles tàctils.