Inici » Notícies » NOVETATS: Audioguies

NOVETATS: Audioguies

Continuem ensenyant-vos les innovacions de les nostres noves audioguies que s’utilitzen com un telèfon mòbil, totalment tàctils.

A l’inici trobareu tres apartats, per començar la visita al museu caldrà entrar a “Passeja’t al teu ritme” on hi ha el teclat amb els números. A cada obra li consta un número en la seva cartel·la, així doncs, només heu de clicar el número de l’obra que es desitgi escoltar, després només heu de clicar “OK”. Sempre tindreu l’opció d’adquirir més coneixement sobre l’obra que estigueu escoltant, ja que cada una d’elles disposa d’informació extra en la pestanya “+”. Allí podreu trobar la biografia de l’autor, la fitxa d’expert i d’altres documents, com per exemple la relació entre les obres dels diferents blocs expositius.

Tota la informació que hi trobareu als dispositius ha estat creada exclusivament des del Museu Carmen Thyssen Andorra per a l’exposició INFLUENCERS EN L’ART.DE VAN GOYEN AL POP ART.

Les audioguies s’inclouen en el preu de l’entrada i les trobareu en sis idiomes.

MUSEO CARMEN THYSSEN ANDORRA