Inici » Notícies » NOVETATS: Articles de Botiga

NOVETATS: Articles de Botiga

Coneixeu tots els nous articles que tenim a la nostra botiga? Tot el mes de desembre us proposem de presentar-vos els productes ideals per aquestes festes i adaptats a totes les edats.

La botiga del MCTA està repleta de petites joies. Els llibres especialitzats en art o més genèrics per totes les edats que permeten aprofundir en els coneixements o iniciar-se al món de l’art. Els articles de papereria o pensats per cada exposició que van des dels pòsters o els catàlegs fins als magnets o els punts de llibres. Però també trobareu articles exclusius, com tot el ventall d’objectes realitzats a partir del reciclatge de la lona exterior per Andweris o els productes on les recaptacions van íntegrament a empreses benèfiques com Unicef o Xeridell.

Segur que trobareu tot el que busqueu a la nostra botiga.