Inici » Notícies » Nova edició d’El Museu dels Horrors al MCTA

Nova edició d’El Museu dels Horrors al MCTA

El Museu dels Horrors va fer el seu gran retorn al Museu Carmen Thyssen Andorra el dijous 29 i el divendres 30 d’octubre 2020. Per aquesta ocasió, els nens i nenes més valents/es del país van tenir l’oportunitat de descobrir l’exposició “Influencers en l’art. De Van Goyen al Pop Art” a través de la terrorífica llegenda del drac Smaug!

Després de la seva victòria davant el drac, els nostres petits/es heroi/nes van poder gaudir d’un taller manual, dirigit per Marissa McDonald (@andwearis). Experta en economia circular i sostenible, on els infants van poder crear bosses per caramels de Halloween originals utilitzant materials reciclats de les lones d’anteriors exposicions del Museu Carmen Thyssen Andorra.

Gràcies a ells/es, el museu està ara salvat!

Us hi esperem l’any que ve per a noves aventures!