Inici » Notícies » Nova col·lecció L’Art fet Joia en col·laboració amb Shiori

Nova col·lecció L’Art fet Joia en col·laboració amb Shiori

Veniu a descobrir L’Art fet Joia la nova col·lecció de Shiori!

Sempre amb la idea de promoure l’art en totes les seves formes i fer costat als/les artistes del país, el Museu Carmen Thyssen Andorra s’enorgulleix de comptar amb la col·laboració de la joiera Shiori, que, un any més, ofereix una interpretació original, entre la pintura i la joieria, a través de les seves creacions.
Aquesta segona edició de l’Art fet Joia s’inspira de l’obra d’Hermen Anglada Camarasa Clariana de Montserrat, la pintura de Joan Roig i Soler Platja de Vilanova i la peça Marina. L’Estartit de Joaquim Terruella Matilla, tres obres exposades en l’actual exposició Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas.

Barrejant l’elegància i la poesia, Shiori evoca la modernitat i la feminitat amb dissenys sorprenents que plasmen l’essència de cada obra a través de l’energia de pedres com les ametistes, les àgates i les aiguamarines entre d’altres.

Podreu trobar aquesta nova col·lecció de joies exclusivament a la botiga del Museu Carmen Thyssen Andorra!