Inici » Notícies » Nadal al Thyssen: programa d’ activitats familiars

Nadal al Thyssen: programa d’ activitats familiars

Un any més, el Museu Carmen Thyssen Andorra organitza el Nadal al Thyssen i aquestes festes seran molt especials, ja que el calendari d’activitats està especialment pensat per a tota la família.

Conta contes, música i pintura o papiroflèxia són algunes de les propostes que conviden a viure les festes des de l’art, amb tallers plens de màgia i il·lusió.

No t’ho perdis i apunta’t al Nadal al Thyssen!

• L’arbre dels desitjos: De divendres 27 de novembre de 2020 a diumenge 10 de gener de 2020

Tothom podrà participar deixant-hi escrit el seu anhel. Aquesta performance estarà disponible, en horari d’obertura del museu, fins al 10 de gener de 2021 i es trobarà a l’exterior de l’equipament.

• Taller de creació d’estels*: El 28 i 29 de novembre de 2020

Taller d’origami o papiroflèxia. L’activitat és una proposta artística adaptada a tots els nivells de dificultat, amb l’objectiu de decorar l’arbre de Nadal d’una una manera creativa i diferent.

• @cthyssenandorra a #pleinair*: El 5 i el 6 de desembre de 2020

Activitat consolidada que es realitza cada primer dissabte de mes i en aquesta ocasió, la temàtica serà festiva amb l’acompanyament de música i d’ambient plens de màgia nadalenca.

• “Les aventures del menairó Tararí, carter de l’oficina màgica de correus”*: El 12, 13, 19 i 20 de desembre de 2020

Les famílies s’endinsaran en una història farcida de peripècies que haurà de superar el valent menairó Tararí, per tal d’arribar a temps al Pol Nord. El conte s’acompanyarà d’un taller de postals de Nadal on els artistes grans i petits podran fer les seves creacions úniques i escriure els millors desitjos per aquestes festes.

Reserva la teva plaça!

*Sessions dels tallers: dissabtes: 11.15 h – 12.30 h – 15.30 h – 16.45 h – 18.00 h i diumenges: 11.15 h – 12.30 h

Activitats gratuïtes. Imprescindible Reserva prèvia a: reserves@mcta.ad / tel.: 800 800