Inici » Notícies » El Museu Carmen Thyssen s’acomiada de Femina Feminae

El Museu Carmen Thyssen s’acomiada de Femina Feminae

Després de gairebé un any d’exhibició de les 28 peces que componen Femina Feminae. Les muses i la col·leccionista. De Piazzetta a Delaunay; la pinacoteca s’acomiada de l’exhibició fent balanç de xifres i tornant la vista enrere.

Des que es va iniciar a l’octubre, més de 17.390 persones han visitat les instal·lacions, s’han celebrat més de 15 activitats diferents i el museu ha col·laborat amb més de 32 institucions o empreses en diferents accions. En conclusió, un bon balanç de xifres destacant especialment des gerència i direcció la gran acceptació del públic local.

El Museu tanca les seves portes aquest dimarts 10 de setembre de 2019, donant les gràcies; per donar pas a un una nova exhibició que reobrirà de nou a l’octubre sota el títol “Influencers en l’Art, de Van Goyen al” Pop Art “.