Inici » Notícies » El Museu Carmen Thyssen Andorra a la Universitat de Màlaga

El Museu Carmen Thyssen Andorra a la Universitat de Màlaga

El Museu Carmen Thyssen Andorra va participar en les presentacions impartides els passats 4 i 5 de juny als alumnes aspirants al títol de Tècnic Auxiliar en Entorns Culturals per la Universitat de Màlaga.

Juntament amb altres museus, entre ells el Museu Nacional Centro de Arte Reina Sofía, Museo Nacional del Prado o el Museu Picasso de Màlaga; el Museu Carmen Thyssen Andorra va tenir dos dies per explicar tots els detalls de la seva organització i les activitats educatives que proposa (el Have an Art Day , Escape Room, “CODE:MCTA”, o ”Enigma al Museu” ) a més, els alumnes van participar en una activitat especial basada en els sentits, la imaginació i el treball en equip.

El títol de Tècnic auxiliar en Entorns Culturals està especialment pensat per persones amb discapacitat intel·lectual i els permet poder treballar en tot tipus d’institucions culturals.

Pel Museu Carmen Thyssen Andorra és un privilegi poder compartir la seva experiència amb els alumnes.