Inici » Notícies » El Museu Carmen Thyssen Andorra tanca el cap de setmana #ArtEnFemení amb gran èxit d’assistència

El Museu Carmen Thyssen Andorra ha proposat durant el cap de setmana de la dona, diferents activitats gratuïtes sota el títol #ArtEnFemení.

En ocasió del Dia de la Dona, del 8 de març, el Museu Carmen Thyssen ha ofert un cap de setmana dedicat a la figura de la dona en consonància amb l’actual exposició “Femina Feminae“.

Des d’un Maniquí Manifest cedit per Via Moda, on tothom ha pogut aportar el seu missatge per a construir un futur més en femení, passant per una conferència dedicada a les dones artistes a càrrec del Director Artístic i Comissari de l’exposició, Guillermo Cervera, a més d’altres activitats per a tots els públics com un taller de conta-contes o un #pleinair en femení amb la participació de l’Associació de Dones d’Andorra.

Destacar també la gran participació en les visites guiades especialment dissenyades per l’ocasió sota el títol “La dona com a símbol iconogràfic”.

L’acte de cloenda, es va celebrar a museu tancat, en un ambient acollidor i distes que va comptar amb la presència de la Ministra de Cultura, Joventut i Esport i Presidenta de la Fundació MuseAnd, Olga Gelabert, la Vicepresidenta de la Fundació MuseAnd, la Baronessa Carmen ThyssenBornemisza així com la Cònsol major d’Escaldes-Engordany i Patrona de la Fundació MuseAnd Trini Marín.

En total més de 400 visitants van poder gaudir de les activitats programades per al 8, 9 i 10 de març, fet que es valora molt positivament des de la pinacoteca, que de ben segur comptarà a repetir l’experiència en pròximes edicions.