Inici » Notícies » El Museu Carmen Thyssen Andorra reobrirà portes el dia 2 de Juny

El Museu Carmen Thyssen Andorra reobrirà portes el dia 2 de Juny

Bones noticies pels amants de la cultura, el Museu Carmen Thyssen Andorra reobrirà les portes al públic el dimarts dia 2 de Juny

A partir del dia 2 de juny, el Museu Carmen Thyssen Andorra proposa una cita imprescindible amb la cultura, animant amb entrada gratuïta durant el mes de juny a que tothom gaudeixi de l’exposició “Influencers en l’Art. De Van Goyen al Pop Art”, en horari al públic de dilluns a dissabte de 10h00 a 17h00 i els diumenges de 10h00 a 14h00.

Per tal de garantir que tots els seus visitants se senten segurs durant el recorregut per l’exposició, el museu ha realitzat un gran esforç per adaptar tots els seus equipaments a les mesures post-COVID19, elaborant protocols sota les directrius del Ministeri de Salut i el Ministeri de Cultura d’Andorra.
Per la seva comoditat, ha adoptat mesures com l’itinerari marcat o la reducció de l’aforament, que permetran a tots aquells que s’apropin, gaudir còmodament de les obres d’art sempre sota alts estàndards d’higiene i de qualitat.

Pot consultar a través de l’enllaç següent el protocol, abans de realitzar la seva visita.

Apostant fermament per la cultura del país, el Museu Carmen Thyssen Andorra agraeix el suport rebut durant el confinament i la confiança del seu públic.