Inici » Notícies » El Museu Carmen Thyssen Andorra presenta els nous tes basats en 4 obres de l’actual exposició i creats per L’Infús.

El Museu Carmen Thyssen Andorra i l’equip de L’Infús s’inspiren en les obres de l’actual exposició Femina Feminae per crear nous de tes i relacions sensorials per a l’ “Art & sentits”. Amb la proposta, que s’engloba dins del “GastroArt al Thyssen”, el museu planteja una sèrie d’activitats que es basen en la relació entre els sentits, el gust, l’olor i el tacte, i les obres d’art exposades a la pinacoteca.

Les composicions, inspirades en les obres de Berthe Morisot , Robert Delaunay, Jean Béraud i  Winslow Homer es podran trobar a la botiga del museu acompanyades d’un díptic explicatiu que ens endinsa al perquè de les relacions entre les obres i els sentits.