Inici » Notícies » El Museu Carmen Thyssen Andorra compta, de nou, amb els Esports d’Estiu!

El Museu Carmen Thyssen Andorra compta, de nou, amb els Esports d’Estiu!

Com cada any, el Museu Carmen Thyssen Andorra té el plaer d’acollir els nens i nenes dels esports d’estiu de totes les parròquies del Principat!

És a través de la mostra Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas, que durant aquestes dues primeres setmanes de juliol, els infants van poder descobrir de manera lúdica, una de les escoles més importants de Catalunya, l’Escola de la Llotja.

Al llarg de la visita, les dues obres, Figura al bosc de Josep Masriera i el Paisatge de Modest Urgell, van portar els nens/nes a reflexionar sobre el treball dels artistes catalans, tot aprenent una mica més sobre la història de l’Escola de Belles Arts de Barcelona.

Al taller, els infants es van inspirar de la tècnica de l’estampació per crear murals col·lectius a l’aire lliure! Una tècnica practicada durant anys per l’Escola de la Llotja als seus inicis.