Inici » Notícies » El Museu Carmen Thyssen Andorra comença a treballar internament

El Museu Carmen Thyssen Andorra comença a treballar internament

Després d’aquest llarg període en el qual el Museu Carmen Thyssen Andorra va tancar portes; avui l’equip que forma part del museu ha començat a treballar internament per a poder preparar l’esperada re-apertura al públic.

Tot i que encara no hi ha una data concreta, com assegura el Dir. Artístic Guillermo Cervera, us esperem ben aviat ja que un museu necessita els seus visitants.

Es per això que des del Museu Carmen Thyssen treballem per a que la reobertura ofereixi els màxims estàndards de qualitat i de seguretat  al nostre públic.

Mentre, treballem il·lusionats pel retrobament amb tots vosaltres i esperem poder comptar amb la vostra confiança i presència, que serà clau en el futur cultural del nostre país.