Inici » Notícies » El MCTA col·labora a distància amb la Universitat de Màlaga

El MCTA col·labora a distància amb la Universitat de Màlaga

El Museu Carmen Thyssen Andorra va ser novament un dels escollits per presentar la seva pinacoteca als alumnes aspirants al títol de Tècnic Auxiliar en Entorns Culturals proposat per la Universitat de Màlaga.

Els passats 2 i 3 de juny, juntament amb altres museus de gran renom, com el Museu Nacional del Prado, el Museu Carmen Thyssen de Màlaga o el Museu Nacional Centre d’Art Reina Sofia, entre altres, el MCTA va tenir l’oportunitat de fer conèixer la seva organització però sobretots tot el ventall d’activitats que proposa per apropar l’art d’una manera lúdica i innovadora a tots els públics.

Aquest cop però la col·laboració ha comptat amb moltes novetats; la principal es la realització del curs a distància, que ha obligat tant a les institucions com als alumnes a adaptar-se a un nou format.

En aquestes dues jornades, la voluntat de reinventar-se i la creativitat han estat el focus de les sessions i el museu, ha fet especial èmfasi en la part participativa i la proactivitat per mostrar als estudiants alguns dels elements clau del Museu Carmen Thyssen Andorra

Pel Museu Carmen Thyssen Andorra va ser un privilegi poder compartir la seva experiència amb els alumnes d’aquesta nova edició del títol de Tècnic auxiliar en Entorns Culturals, que està especialment pensat per persones amb intel·ligències diverses i els permet poder treballar en tota mena d’institucions culturals. Aquest projecte s’engloba dins de la voluntat del museu d’apropar l’art a tots els públics reafirmant el seu compromís social.