Inici » Notícies » El MCTA col·labora un any més amb l’Universitat de Màlaga

El MCTA col·labora un any més amb l’Universitat de Màlaga

El Museu Carmen Thyssen Andorra col·labora, pel sisè any, en les jornades del títol propi de Técnico Auxiliar en Entornos Culturales, de la Universitat de Màlaga.

El passat 10 i 11 de maig es van dur a terme les jornades educatives pel curs Técnico Auxiliar en Entornos Culturales de la Universitat de Màlaga. El museu va col·laborar en aquest projecte docent, donada la voluntat de mantenir sinergies entre institucions que treballen per a la inclusió social.
La titulació està pensada per a joves amb discapacitat i té com a finalitat fomentar la seva integració laboral.

Amb l’objectiu d’apropar els alumnes a un entorn laboral real, l’equip del museu va presentar en dues sessions de quatre hores, un programa educatiu amb instruments i eines per potenciar la seva proactivitat i la capacitat d’integració en entorns culturals.

Les jornades virtuals es van dur a terme per la Txell Díaz i la Charline Bony, membres de l’equip del Museu Carmen Thyssen Andorra, responsables del disseny i desenvolupament d’aquest programa formatiu en les jornades malaguenyes. Al llarg de les sessions es va destacar un programa educatiu que pretén acostar l’art a tothom de manera lúdica i innovadora, així com l’exposició actual “Khrôma. L’univers emocional del color“.

La possibilitat de participar en les ponències juntament amb altres grans museus espanyols ha estat un veritable privilegi!