Inici » Notícies » L’exposició “RE-interpretant TAPPERT” fa la seva entrada al Museu Carmen Thyssen Andorra

El Museu Carmen Thyssen Andorra us presenta l’exposició: RE-interpretant TAPPERT.

Fruit de la col·laboració entre l’Escola d’Art del Comú d’Andorra la Vella i el Museu Carmen Thyssen Andorra, ara podeu descobrir les 36 fabuloses obres que conformen l’exposició RE-interpretant Tappert, no gaire lluny de la obra original: Variété de Georg Tappert, al vestíbul del museu.

A la imatge de Variété, els estudiants de l’escola amplien les possibilitats i ens permeten albirar la multiplicitat de punts de vista i interpretació, així com la diversitat de tècniques i suports. Entre la fotografia, la ceràmica, la pintura, el gravat, el collage i la joieria, que composen la mostra, és la riquesa estètica i l’explosió de colors les protagonistes al Museu Carmen Thyssen Andorra.

Aquesta exposició única i gratuïta, té com a objectiu promocionar els creadors del nostre país, estarà disponible fins al 10 de gener de 2021.