Inici » Notícies » L’espectacle #DansArt Feminina Feminae omple el Museu Carmen Thyssen Andorra

L’espectacle #DansArt Feminina Feminae omple el Museu Carmen Thyssen Andorra

El Museu Carmen Thyssen Andorra, en col·laboració juntament amb l’escola Soul Dance va presentar #DansArt, en quatre sessions úniques celebrades el dijous 2 i el divendres 3 de Maig, on el públic va gaudir d’una vetllada que fusionava la dansa i l’art.

L’activitat s’engloba dins el ventall “Have an Art Day” i busca oferir experiències que vagin més enllà de la sala d’exposicions , en aquest cas, la dansa connectada amb les obres d’art de l’actual exposició “Femina Feminae”. El resultat és una aposta sorprenent des del primer moment que va ser mol ben rebuda per tots els assistents, que van omplir l’aforament de l’esdeveniment.

Des del Museu Carmen Thyssen Andorra, volem agrair a tots els participants, que fan possible la realització d’aquests projectes dels quals ens sentim molt orgullosos i especialment als patrocinadors: SO DANÇA, SONICA, SALON EMOTION i GALA PERFUMERIES per la cura en tots els detalls, l ‘implicació i professionalitat amb la qual han treballat.

Volem destacar sobretot el paper de la magnífica pianista Gulnara Shagieva, l’atenció conjunta de direcció amb Federico Bosch i l’escola de dansa SOUL DANCE , on Maryna Sánches ens va fer somiar amb les seves coreografies.