Inici » Notícies » L’activitat “Descobreix els Talents del Thyssen: Els Quatre Gats” tota una experiència!

L’activitat Descobreix els Talents del Thyssen: Els Quatre Gats va rebre una gran acollida per part de tots els participants.

El taller va estar dedicat a la colla d’Els Quatre Gats que va tenir lloc el passat dissabte 27 i diumenge 28 de febrer, amb rècord de participació!

Al llarg de les sessions, els participants van poder endinsar-se en un fantàstic conta-contes teatralitzat. El protagonista, Ramonet el Gatet, explicava la història de com es va crear el mític cafè-teatre d’Els Quatre Gats de Barcelona amb la seva colla d’amics.

En el taller familiar, els participants van poder crear les seves pròpies siluetes amb cartolines negres. Cadascú va escenificar amb els seus personatges, la seva història representada a través d’un petit teatre d’ombres xineses.

Gràcies a tots/es per la vostra participació!

Us esperem en les pròximes activitats que tenim organitzades pel març!

Estigueu atents a les nostres xarxes socials!