Inici » Notícies » L’Activitat Descobreix els Talents del Thyssen : l’Escola d’Olot, tota una experiència!

Sorpresa general per l’activitat Descobreix els Talents del Thyssen dedicat, aquest cop, a  l’Escola d’Olot!

El dissabte 29 i diumenge 30 de maig, el Museu Carmen Thyssen Andorra va proposar a les famílies del país, una activitat especial per descobrir la famosa escola paisatgística d’Olot de manera original.

Els participants van poder descobrir, a través d’un conta-contes, la llegenda del Pic de les bruixes, una coneguda llegenda que, probablement, inspirés els paisatges dels artistes que formaven part d’aquesta particular escola artística.

Al taller, els assistents van jugar a un joc d’atzar, un punt de partida divertit que els hi va permetre crear la seva pròpia llegenda.

Moltes gràcies per la vostra participació!