Inici » Notícies » INFLUENCERS INTERPRETATS: de Lully a Rolling Stones

INFLUENCERS INTERPRETATS: de Lully a Rolling Stones

El passat dijous 30 de juliol, el Museu Carmen Thyssen Andorra va participar en les Nits d’estiu als museu.

La pinacoteca va oferir un recorregut molt especial, sota el titol “De Van Goyen al “Pop Art” i de Lully als Rolling Stones”, els visitants que es van apropar van gaudir d’un recorregut per les 27 obres d’èpoques i estils diferents. Música i art de la mà de joves músics de la JONCA que per primera vegada participaben en el catàleg d’activitats del Museu Carmen Thyssen Andorra.

Dos viatges paral·lels per interpretar els grans influencers artístics de l’època, unint música i art gràcies al potencial influenciador dels artistes. La visita guiada, a càrrec del Dir. Artístic Guillermo Cervera repassava l’ influència traslladada als coetanis musicals de cada període sent font d’inspiració de noves creacions i futurs artistes.