Inici » Notícies » Guanyadors del concurs de Caldea, on l’aigua és vida, realitzat en col·laboració amb el Museu Carmen Thyssen Andorra

Ja tenim els/les guanyadors/res dels premis als millors dibuixos del concurs organitzat anualment per Caldea: Caldea, on l’aigua és vida, amb la col·laboració del MCTA.

Aquest any, hem pogut comptar amb 215 talentosos/ses participants que van proposar uns dissenys inspirats en el centre termolúdic i l’aigua com a recurs natural important.

Des del Museu Carmen Thyssen Andorra, volem felicitar els/les guanyadors/res i tots els finalistes d’aquesta 4a edició!

Categoria 3-4 anys:

• GUANYADOR: Jesus Muro Robles (Maternal Francesa Escaldes-Engordany)
  • 1a FINALISTA: Ona Pons (Sant Ermengol)
  • 2a FINALISTA: Céline Surana (Sant Ermengol)

Categoria 5-6 anys:

• GUANYADORA: Emma Leyva (Janer)
  • 1ª FINALISTA: Daniela Marques (Primària francesa Andorra la Vella)
  • 2ª FINALISTA: Lluc Vaillant (Andorrana 1ª ensenyança La Massana)

Categoria 7-8 anys:

• GUANYADORA: Noah Mur (Primària francesa Andorra la Vella)
  • 1ª FINALISTA: Ester Baro (Janer)
  • 2n FINALISTA: Rafael Sierra (Sant Ermengol)

Categoria 9-10 anys:

• GUANYADORA: Marina Marques (Janer)
  • 1r FINALISTA: Nil Hernández (Andorrana Ordino)
  • 2n FINALISTA: Lluc Fonsubirana (Primària Francesa Andorra la Vella)

A causa de la situació sanitària, s’ha cancel·lat l’esdeveniment de l’entrega de premis, però l’equip de Caldea i del MCTA esperen als guanyadors i als finalistes a partir del dimarts 14/12 amb previ avís a info@mcta.ad i nicolas.rivares@caldea.com, per recuperar la seva recompensa.

Pels guanyadors:

• 1 Pack entrada familiar a Caldea – és a dir l’accés gratuït de 2 adults i 2 infants de 3 a 11 anys- i un barnús
  • 1 Pack entrada familiar al Museu Carmen Thyssen Andorra – és a dir un màxim de 5 entrades – i un lot de marxandatge del Museu Carmen Thyssen Andorra.

Pels finalistes:

• 1 Pack entrada familiar al Museu Carmen Thyssen Andorra