Inici » Notícies » Grandvalira aposta per completar l’experiència de l’esquiador amb una visita cultural al Museu Carmen Thyssen d’Andorra

Grandvalira té entre els seus objectius primordials ser una entitat dinamitzadora del patrimoni cultural d’Andorra. Per això, l’estació més gran del Sud d’Europa ha signat un conveni de col·laboració amb el Museu Carmen Thyssen d’Andorra vigent fins al que resta de la temporada d’esquí 2019-2020. A través de l’acord, Grandvalira aposta per completar l’experiència dels esquiadors amb una visita cultural a la galeria de referència internacional que està ubicada al cor d’Escaldes-Engordany, en un edifici emblemàtic com és l’antic Hostal Valira.

Així doncs, tots els clients que adquireixin un paquet d’allotjament amb forfet de dia o multidia de Grandvalira o Ordino Arcalís, seran obsequiats amb una entrada gratuïta per al museu. Aquests paquets es poden adquirir de forma exclusiva al web de Grandvalira (www.grandvalira.com).

El director de màrketing de Grandvalira, David Ledesma, ha donat rellevància a aquest conveni en destacar que “un dels objectius que ens hem proposat des de Grandvalira és el de promocionar el patrimoni cultural del nostre país i estem orgullosos de poder fer-ho de la mà d’un espai de referència com és el Museu Carmen Thyssen d’Andorra, per contribuir a la projecció internacional del nostre país”.

Per la seva part, el director del museu Carmen Thyssen, Guillermo Cervera, ha aplaudit una iniciativa molt representativa per al país: “Es tracta d’un projecte innovador que uneix l’art amb la neu, dos dels trets diferencials de la cultura andorrana”.

SOBRE EL MUSEU CARMEN THYSSEN

El Museu Carmen Thyssen d’Andorra va ser inaugurat el 16 de març del 2017 i té com a missió donar a conèixer i difondre la prestigiosa col·lecció de la Baronesa Thyssen-Bornemisza, amb l’objectiu de ser una referència en l’oferta cultural d’Andorra. Dita col·lecció reflecteix la passió per l’art de la baronesa, que des dels seus inicis com a col·leccionista va comptar amb l’activa participació del Baró Thyssen. Entre tots dos van aplegar un gran número d’obres que avui en dia integren la col·lecció privada Carmen Thyssen d’Andorra. Tot i tenir tan sols poc menys de tres anys d’existència, el Museu Carmen Thyssen d’Andorra va ser nominat com a millor museu novell europeu de l’any 2018 per la UNESCO; a més, The Guardian va incloure la mostra Allées et venues. Gauguin i quatre segles de camins en l’art com una de les 20 exposicions recomanades per veure en una escapada per Europa. Per a més informació, es pot consultar el web www.museucarmenthyssenandorra.ad

SOBRE GRANDVALIRA

Grandvalira és l’estació més gran dels Pirineus i del sud d’Europa amb 138 pistes i un total de 210 quilòmetres esquiables, a més d’una àmplia oferta paral·lela de restauració i activitats d’oci. Des d’aquesta temporada 2019-20, Grandvalira ha incorporat a la seva oferta l’estació andorrana d’Ordino Arcalís. El domini és l’escenari habitual de competicions internacionals de primer nivell a l’hivern. Grandvalira està situada al nord del Principat d’Andorra, a la zona de la frontera amb França. L’espai que ocupa pertany a dues de les set parròquies andorranes (Encamp i Canillo) i està format per set sectors: Pas de la Casa, Grau Roig, Peretol, Soldeu, El Tarter, Canillo i Encamp. Més informació a: www.grandvalira.com.