Inici » Notícies » Gran èxit de la subhasta “Art i Solidaritat”

Gran èxit de la subhasta “Art i Solidaritat”

Gràcies a la vostra solidaritat, el passat dijous 21 d’octubre a les 20 h, la subhasta benèfica “Art i Solidaritat“, fruit de la col·laboració entre el Museu Carmen Thyssen Andorra i UNICEF Andorra, va ser tot un èxit.

L’esdeveniment, que va tenir lloc a l’Andorra Park Hotel sota l’experta supervisió del Conservador General de la Col·lecció Carmen Thyssen-Bornemisza i mestre de cerimònies, Guillermo Cervera i inaugurat pel Cap de Govern, Xavier Espot, i per la presidenta del Comitè d’Unicef Andorra, Laura Àlvarez. La subhasta tenia com a objectiu recaptar fons per al projecte #RegalaFutur, dedicat a la protecció dels infants en el món davant desastres naturals, conflictes i epidèmies.

Una subhasta rica en obres provinents de totes les parròquies del Principat i més enllà! Entre els artistes que van participar estava l’espanyol Antonio de Felipe amb els seves Marilyns d’influència pop que va customitzar durant la seva estància a Andorra. L’escultor andorrà Pere Moles, va conquistar al públic amb la seva obra de línies pures. La venda també va comptar amb l’obra de joves artistes com Ona Saumell que, mitjançant una estètica amb colors vius, arriba a transmetre tota la força de les dones.

Aquestes obres excepcionals es van sumar a les dels alumnes de les escoles d’art del país, com el Centre d’Art Llacuna, que va marcar la diferència en oferir diverses peces que van formar part del projecte “RE-Interpretant Tapper“. Aquesta exposició temporal, que va tenir lloc en el vestíbul del MCTA el desembre de 2020 i gener de 2021, es va inspirar en l’obra expressionista Varieté de George Tapper, que formava part de l’exposició Influencers en l’Art. De Van Goyen al Pop Art.

Gràcies a la combinació entre solidaritat, compromís i art, es va recaptar un total de 33.260 euros amb la venda de 39 obres addicionada a les entrades de la venda i les donacions a fila 0. Des del Museu Carmen Thyssen Andorra, volem agrair a tots els artistes i músics, tant professionals com amateurs, que han participat i als assistents, les empreses col·laboradores i al nostre equip per fer-ho possible.