Inici » Notícies » Gran èxit de l’esdeveniment: “L’art fet Joia”

Gran èxit de l’esdeveniment: “L’art fet Joia”

El dijous 11 de novembre, el Museu Carmen Thyssen Andorra ha tingut el plaer d’acollir a la joiera Silvia Hernández creadora de la marca Shiori, i la pianista Teresina Serra, per una experiència inèdita!

Unint la pintura, la música i la joieria, els presents es van poder endinsar en un món de creació i de poesia.

Al llarg de cada sessió, els presents van descobrir tres obres que formen part de la mostra actual del MCTA, Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt à Puigdengolas, i que van inspirar les joies de la Silvia Hernández. La visita va estar seguida d’una xerrada  immersiva, en el taller de la joiera reconstituït al mig de la sala d’exposició. Acompanyada de la pianista Teresina Serra, que va interpretar una selecció de peces de compositors que formen part del discurs musical de l’exposició, la Silvia va compartir amb el públic el procés de creació dels seus adorns.

Des del Museu Carmen Thyssen Andorra, agraïm sincerament a la Silvia i a la Teresina per la seva col·laboració, així com al nostre públic per la seva participació!