Inici » “Escenaris. De Monet a Estes. De Trouville a Nova York”

escenaris monet estes trouville nova york

“Escenaris. De Monet a Estes. De Trouville a Nova York”

Del 16/03/17 fins al 14/01/18

El Museu Carmen Thyssen Andorra s’inaugura amb l’exposició “Escenaris. De Monet a Estes. De Trouville a Nova York”, una selecció d’obres de grans mestres de l’Impressionisme, Modernisme català, Impressionisme americà, Expressionisme alemany, Realisme social, Cubisme, Fauvisme, Paisatgisme i Hiperrealisme americà, procedents de la Col·lecció Carmen Thyssen-Bornemisza. Les obres exposades mostren la visió dels pintors en total llibertat d’expressió en escenes de la quotidianitat i panorames diversos.

“Escenaris. De Monet a Estes. De Trouville a Nova York” representa l’escenari metafòric en que els artistes s’han trobat al llarg de les seves vides: escenaris mentals i visuals que van aconseguir plasmar a la tela de manera precisa. La subjectivitat es fusiona amb la realitat transmetent molta més profunditat que simplement la que es podria percebre amb una primera observació. Alegria, tristor, inquietud, serenor, melangia, diversió, són emocions que podrem sentir si contemplem amb deteniment les obres exposades per dialogar-hi. Sens dubte, aquestes obres de la Col·lecció Carmen Thyssen-Bornemisza ens brinden l’experiència d’entrar dins l’abisme mental de l’artista, per inaugurar aquest singular museu al Principat.

Descàrregues

Horaris