Inici » Notícies » Exposició RE-interpretant Tappert

Exposició RE-interpretant Tappert

L’equip del museu ha tingut la sort, aquests últims dies, de descobrir la fantàstica exposició : RE-interpretant Tappert, inspirada de l’obra que forma part de l’exposició INFLUENCERS en l’art. De Van Goyen al Pop Art : Varieté del berlinès Georg Tappert, a la llacuna d’Andorra la Vella.

Organitzada gràcies a la col·laboració dels alumnes de l’Escola d’art de la Llacuna, aquesta exposició inèdita ens va sorprendre a tots per la “varietat” de punts de vista, d’interpretacions, de tècniques i de materials, tot conservant l’essència de l’obra original.

Gràcies a l’extraordinari treball i al talent dels alumnes i artistes del nostre país, podreu gaudir d’aquesta exposició fins al 22 de desembre a la llacuna, i a partir del 23 de desembre al vestíbul del Museu Carmen Thyssen Andorra, no lluny del quadre original.