Inici » Notícies » Èxit de la segona edició de “Descobreix els Talents del Thyssen: Escola de la Llotja”

Èxit en la segona edició de Descobreix els Talents del Thyssen: l’Escola de la Llotja.

Amb l’exposició Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas, el MCTA va crear l’activitat “Descobreix els Talents del Thyssen” per donar a conèixer les escoles catalanes. El passat cap de setmana, va ser el torn de l’Escola de la Llotja.

El passat cap de setmana, les famílies van descobrir els orígens d’aquesta escola, des del segle XVIII fins a l’actualitat. Els participants van poder demostrar el seu talent en el taller d’estampació de samarretes amb elements inspirats del mar.

Us agraïm la vostra participació i esperem veure-us el pròxim cap de setmana per a una nova activitat.