Inici » Notícies » Èxit en l’activitat “Pay What You Wish”, amb Unicef Andorra i Marissa McDonald

Èxit en l’activitat “Pay What You Wish”, amb Unicef Andorra i Marissa McDonald

El passat dissabte 12 i diumenge 13 de juny, el Museu Carmen Thyssen Andorra va celebrar una nova edició del “Pay What You Wish”, un esdeveniment creat en col·laboració amb Unicef Andorra i Marissa McDonald de @Andwearis.

Mitjançant material reciclat, com les lones de les anteriors exposicions del MCTA, Marissa McDonald va acompanyar als participants al llarg dels tallers per crear un detall que passa sovint desapercebut, els marcs de les obres!

Aquests marcs personalitzats i originals, van ser el punt final per completar el dibuix de cada participant.

Després del taller, es va convidar als assistents a visitar la mostra actual Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas, afegint un donatiu al preu de l’entrada. Tota la recaptació del cap de setmana va ser destinat a projectes solidaris d’Unicef.

Des del Museu Carmen Thyssen Andorra, us agraïm a tots i totes la vostra participació així com les vostres donacions.