Inici » Notícies » Èxit del primer GastroArt al Thyssen de “Femina Feminae”

Èxit del primer GastroArt al Thyssen de “Femina Feminae”

El Museu Carmen Thyssen Andorra va presentar ahir, dijous 31 de gener,  el primer GastroArt de l’exposició “Femina Feminae”; on els participants van poder gaudir de l’exclusiu maridatge entre art i gastronomia.

Aquesta vegada, la inspiració ha vingut donada per l’obra puntillista “Banyistes” del pintor francès Jean Metzinger, que  el director artístic i comissari de l’exposició, Guillermo Cervera, posava en context al principi de la vetllada, gràcies a una explicació donada davant de l’obra.

Per completar l’experiència sensorial única, es va proposar seguidament el tastet temàtic i còctel, gràcies a la col·laboració de Fourteen Restaurant, que va transportar tots els sentits a un paisatge exòtic, que recorda al jardí de l’Edèn de l’obra en qüestió.

A través dels sabors, la vetllada va aconseguir unir gastronomia i art en un maridatge novador.