Inici » Notícies » Èxit de la conferència a càrrec de la restauradora d’art Alejandra Martos

Èxit de la conferència a càrrec de la restauradora d’art Alejandra Martos

El passat 22 de setembre, a les 19 h, es va dur a terme la conferència, presentada pel conservador general de la Colección Carmen Thyssen-Bornelisza Guillermo Cervera, sobre una de les pintures de la mostra Made in Paris. La generació de Matisse, Lagar i Foujita, de l’artista basc Gustavo de Maeztu.

Durant aquest esdeveniment, Alejandra Martos, restauradora del Museo Nacional Thyssen-Bornemisza de Madrid, va mostrar als participants tots els secrets d’una professió poc coneguda pel gran públic, la de restaurador d’art. Al llarg de la conferència, els assistents van poder beneficiar-se de l’experiència d’una experta en la matèria, que també va destacar les diferents intervencions realitzades en una de les obres de l’actual exposició, Castell de Briones.

Agraïm l’assistència de tots/es els/les participants!