Inici » Notícies » EduCarmenThyssen online: visites i tallers a distància per escoles

EduCarmenThyssen online: visites i tallers a distància per escoles

Les circumstancies derivades del COVID19 suposen un repte tant per als museus com per als projectes educatius. En aquest sentit, el Museu Carmen Thyssen Andorra es reinventa i ha trobat la manera de donar continuïtat al programa EduCarmenThyssen.

El compromís del programa es la participació activa amb el mon educatiu, elaborant un pla de visites i tallers adaptat a tots els nivells escolars i avalat pel Ministeri Educatiu del Govern d’Andorra. Les visites i tallers son completament gratuïts per als grups escolars i garanteixen l’accés al museu, al mon cultural i artístic en totes les etapes.

Amb voluntat que aquest accés continuï, el Museu Carmen Thyssen Andorra ha realitzat de manera online les seves primeres visites i tallers, amb l’escola Agora International School. Els alumnes de 3 anys i els de 5 anys han participat avui en les primeres sessions; descobrint a distància les obres “Pop Art” d’artistes com Arman, Mercedes Lasarte o Antonio de Felipe.