Inici » Notícies » Disseny guanyador de la tassa commemorativa pel Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

Ja tenim el disseny guanyador!

Pel Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, que va tenir lloc aquest dijous 3 de desembre de 2020, el Museu Carmen Thyssen Andorra, en col·laboració amb la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell, va tenir el plaer d’acollir la gran guanyadora d’aquesta 5a edició del Concurs gràfic per al disseny de la tassa commemorativa: Natalia Crespo Ruiz.

La guanyadora acompanyada per les guanyadores i finalistes del concurs de dibuix de les caixes de Torrons Alemany amb valor social “Art Cru”, va poder participar en el taller d’estels de Nadal de papiroflèxia, tot descobrint el vídeo del procés d’impressió de les tasses.

On podeu trobar la vostra tassa? A la botiga del Museu Carmen Thyssen Andorra!

Moltes gràcies a tots/es els/les participants per la qualitat dels vostres dibuixos! Ens veiem l’any que ve per a la 6a edició del concurs de la tassa commemorativa.

Aquest any regala solidaritat!

I no oblideu, l’art no té fronteres!