Inici » Notícies » Disseny guanyador de la tassa commemorativa pel Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat!

La 6a edició del concurs de disseny per la tassa commemorativa amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, organitzat per la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell en col·laboració amb el Museu Carmen Thyssen Andorra i que va tenir lloc el dia 3 de desembre, no té un dibuix guanyador aquest any, sinó dos!

Sempre seguint l’objectiu de mostrar que l’art i la creativitat no coneixen fronteres, agraïm a tots/tes els/les artistes per la seva participació i per la qualitat de les vostres obres! Des del Museu Carmen Thyssen Andorra, felicitem també els/les guanyadors/res, Leticia Medina i els membres del Punt Jove d’Ordino.

Aquest any, regala solidaritat!

Podreu trobar les tasses commemoratives, decorades pels dos dissenys guanyadors, a la botiga del Museu Carmen Thyssen Andorra amb un preu de 6 €. Tots els beneficis de les vendes es revertiran a la Fundació Nostra Senyora de Meritxell.