Inici » Notícies » El Congrés de la Societat Catalana d’ Anatomia Patològica passa pel MCTA

El Congrés de la Societat Catalana d’ Anatomia Patològica passa pel MCTA

Ahir al vespre, al Museu Carmen Thyssen Andorra, va tenir lloc l’acte que dona el tret de sortida al XIII Congrés de la Societat Catalana d’ Anatomia Patològica. Aquestes jornades es celebraran al Centre de Congressos d’Andorra la Vella entre el 1 i el 2 de juny.

El congrés reuneix patòlegs catalans i andorrans amb la finalitat d’enfortir les relacions de la Sanitat entre ambdós i permetre una millor col·laboració. Els organitzadors de l’esdeveniment així com alguns dels congressistes van poder gaudir d’una visita guiada per l’exposició “Allées et Venues”, l’actual mostra de la pinacoteca, i  d’un còctel a la recepció del Museu.