Inici » Notícies » Conferència “L’art de la llum” a càrrec de Ruth Casabella

Conferència “L’art de la llum” a càrrec de Ruth Casabella

Gran expectació en la conferència a càrrec de Ruth Casabella sobre “L’art de la llum. L’escola luminista de Sitges”

El passat 29 d’octubre, a les 19 h, es va dur a terme la conferència sobre una de les escoles que van influenciar el paisatge català i la seva llum, l’Escola dels luministes de Sitges”, una de les escoles que forma part de l’exposició actual “Talents amb denominació d’origen. De Rigalt a Puigdengolas”.

Durant l’esdeveniment es van tractar els diferents artistes que van conformar aquest particular grup d’artistes que es van deixar captivar per la llum mediterrània, particularment de Sitges, i com van influenciar les seves carreres artístiques. També va donar exemples d’altres artistes com, Eliseu Meifrèn o Ramon Casas, que van fer-hi una parada per experimentar amb la llum.

Tot i que només va estar actiu durant quatre anys, va ser un cercle artístic que, també amb l’ajuda de Santiago Rusiñol i Cau Ferrat, va esdevenir un punt de trobada necessari per alguns artistes modernistes.

Agraïm l’assistència de tots/es els/les participants.

Us esperem per la pròxima.