Inici » Notícies » Concurs de disseny Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

Concurs de disseny Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

El Museu Carmen Thyssen Andorra  i La Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell (FPNSM)  donen el tret de sortida  al quart concurs per al disseny de la tassa commemorativa del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, del pròxim 3 de desembre. Aquesta nova edició del concurs es obert a tothom i no té límit d’edat.

Els únics requisits per participar al concurs són proposar una obra original i inèdita que també inclogui els lemes ‘La inclusió és cosa de tots’ i ‘Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, 3 de desembre’ i que tingui unes mides originals de 19 cm de llarg per 8 cm d’alçada.

El museu també fica a disposició les seves instal·lacions així com tot el material necessari.

El @cthyssenandorra a #pleinair del dissabte 2 de novembre estarà plenament dedicat al concurs, invitant a tothom a realitzar la seva creació al museu. De la mateixa manera, el dia diumenge 3, el dissabte 9 i el diumenge 10  de novembre, s’habilitarà també la sala EduCarmenThyssen per facilitar l’accés de tots els participants al concurs.

Tots els dissenys s’hauran d’entregar abans del 15 de novembre.  L’empresa sociolaboral de la Fundació, I&I Serveis, serà l’encarregada de la producció del disseny premiat. Les tasses es podran adquirir a partir del dia 3 de desembre al MCTA.

Aquesta és una acció més que s’emmarca en la missió tant del MCTA com de la Fundació de sensibilitzar la societat vers els drets de totes les persones amb discapacitat.