Inici » Notícies » Concurs de Disseny Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

Concurs de Disseny Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

El Museu Carmen Thyssen Andorra i la Fundació Privada de Nostra Senyora de Meritxell (FPNSM) anuncien la 5a edició del concurs de dibuix de la tassa commemorativa del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, que tindrà lloc el 3 de desembre.

Aquest concurs obert a tothom, sense límit d’edat i gratuït, permetrà, després de la deliberació del jurat, decorar amb el dibuix del gran guanyador les tasses commemoratives del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, que podreu trobar a la botiga del Museu Carmen Thyssen Andorra.

Vols participar ?

• Vine a recollir la làmina directament al Museu Carmen Thyssen Andorra o bé de manera online respectant que les dimensions de les obres no han de superar els 19cm de llarg i els 8cm d’alçada.
  • Per participar-hi, l’obra haurà de ser original i inèdita,
  • L’obra haurà d’incloure els lemes “La inclusió és cosa de tots” i “Dia Internacional de les Persones amb Discapacitats, 3 de desembre”

No t’oblidis !

Tens fins al 13 de novembre de 2020 per deixar el teu dibuix al Museu Carmen Thyssen Andorra (Av. Carlemany, 37, Escaldes Engordany) o enviar-lo per correu electrònic a la següent adreça: dmartinez@fprivadameritxell.ad.

Les tasses impreses amb l’obra d’art del guanyador del concurs es donaran a conèixer el 3 de desembre, Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat.