Inici » Notícies » Col·laboració entre el Museu Carmen Thyssen Andorra i el BC MoraBanc

Col·laboració entre el Museu Carmen Thyssen Andorra i el BC MoraBanc

El Museu Carmen Thyssen Andorra i BC MoraBanc Andorra presenten un acord de col·laboració mitjançant el qual s’aproparà l’art a l’ esport.

Es tracta d’un projecte conjunt que acollirà diferents iniciatives i propostes lúdic-culturals, dirigides a premiar als aficionats.

La primera acció consistirà en un descompte 2×1 per als socis de l’entitat BC MoraBanc en les entrades al Museu Carmen Thyssen Andorra, un projecte que fomenta la relació entre les entitats culturals i esportives. A més, en un futur es preveuen altres accions de col·laboració que es desenvoluparan al llarg de la temporada.

La presentació del projecte, ha comptat amb la presència d’Olga Gelabert, Ministra de cultura, esports i joventut, i presidenta de la fundació Museand, i ha estat a càrrec del President del BC MoraBanc Andorra, Sr. Gorka Aixàs Olea i el Director artístic del Museu, Sr. Guillermo Cervera.