Inici » Notícies » Col·laboració entre Becier Vehicles, concessionari oficial de Maserati a Andorra i el Museu Carmen Thyssen Andorra

Becier Vehicles, Concessionari oficial de Maserati a Andorra, i el Museu Carmen Thyssen Andorra han signat un acord de col·laboració per a apropar el món de l’art i el del motor al país.

La col·laboració s’estableix inicialment amb una durada d’un any i la ferma intenció continuïtat A través dels recursos compartits i donarà pas a una sèrie d’accions destinades als amics del Museu, els clients de Maserati i a la població d’Andorra en general. Aquestes accions tindran per finalitat ensenyar que l’art va més enllà dels llenços i potenciar que la gent tingui la capacitat de trobar i apreciar obres d’art en els elements més quotidians com podria ser un cotxe. D’aquesta manera, és crearan diverses activitats culturals on s’intenti ressaltar l’art que s’amaga darrere l’enginyeria dels productes de Maserati.

Coincidint amb la celebració d’aquest acord,  el 19 de febrer, es va presentar en exclusiva al Museu Carmen Thyssen Andorra, el SUV més potent de la marca,  el Maserati Levante Trofeo. Un acte en que els assistents van poder gaudir d’una visita guiada tematitzada i fins i tot probar el cotxe. Joan Betriu Marfany, Vicepresident executiu de l’àrea comercial de Grup Becier, i Guillermo Cervera, Director artístic i Conservador del Museu Carmen Thyssen, van destacar la importància de l’acord entre les dues entitats; emfatitzant en els valors compartits i les sinergies que es generaran amb aquesta l’aliança.

Per a més informació sobre tota la gamma Maserati Levante, visiteu www.maserati.es