Inici » Notícies » Carnestoltes al Thyssen: programa d’activitats familiars

Carnestoltes al Thyssen: programa d’activitats familiars

Aquesta setmana, el Museu Carmen Thyssen Andorra estrena el calendari d’activitats per Carnestoltes amb motiu de la obertura de la nova exposició: TALENTS amb denominació d’origen. De Rigalt a Puigdengolas.

Segons Teresa Areny, cap de projectes del MCTA, aquest programa, especialment dissenyat per a tota la família, pretén: “donar a conèixer la mostra Talents amb denominació́ d’origen. De Rigalt a Puigdengolas, a partir d’activitats lúdiques que apropin l’art al públic familiar, com també que incentivin a la visita de la nova exposició”.

Amb la proposta “Carnestoltes al Thyssen“, dediquem el mes de febrer a l’alegria i la il·lusió!

No t’ho pots perdre!

El programa es compon de dos tallers diferents:

– Taller de màscares: dissabte 13 i diumenge 14 de febrer

Aquesta primera activitat es basarà en l’elaboració d’un dels elements que encarna l’esperit del Carnestoltes, la creació de la teva pròpia màscara, que podràs personalitzar amb materials diversos i originals.

– Disfressa els Talents: dissabte 20 i diumenge 21 de febrer

Mitjançant la tècnica del collage sobre unes plantilles, els participants tindran l’oportunitat de disfressar alguns dels nostres talents en personatges tradicionals del Carnestoltes andorrà. Veniu a transformar als nostres pintors catalans i els seus models en arlequins de Canillo o en diables i bruixots de Sant Julià!

Per participar, trieu la vostra sessió:

Dissabtes: 11.15 h – 12.30 h – 15.30 h – 16.45 h – 18.00 h

Diumenges: 11.15 – 12.30 h.

I reserveu la vostra plaça per correu electrònic: reserves@mcta.ad o al tel. 800 800

*Activitat gratuïta
*Cada sessió dura aproximadament 45 minuts
*Places limitades
*Es requereix reserva prèvia
*Tots els tallers estan adaptats a les mesures post COVID-19.