Inici » Notícies » Caixes de Torrons Alemany “Art Cru” 2021

Caixes de Torrons Alemany “Art Cru” 2021

Ja teniu disponible a la botiga del MCTA i en edició limitada, les caixes de mel i torrons amb valor social “Art Cru” decorades amb els dibuixos guanyadors del concurs de disseny anual organitzat conjuntament amb la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell, l’empresa catalana Torrons i Mel Alemany, Pyrénées i en Museu Carmen Thyssen Andorra!

En acostar-se l’època de Nadal, reunim art i delícia mitjançant aquest projecte inclusiu que té com a objectiu trencar totes les barreres i compartir solidaritat, uns valors essencials pel Museu Carmen Thyssen Andorra.

Després de l’estreta deliberació del jurat, revelem els dos grans guanyadors d’aquesta edició del concurs de dibuix: Albert Canut i Segi Pérez!

Moltes felicitats!

No espereu més! Per solament 25 euros, dels quals 5 seran directament destinats a la Fundació Nostra Senyora de Meritxell, veniu a donar suport a  la diversitat i a la inclusió!