Inici » Notícies » Bona acollida per part del públic de la visita teatralitzada “Talents Interpretats”

En el marc de les Nits d’Estiu als Museus, el dissabte 31 de juliol, el Museu Carmen Thyssen Andorra va presentar una activitat d’un nou tipus: la visita teatralitzada “Talents interpretats“.

Amb el desig d’anar cada cop una mica més enllà, aquesta vegada els participants van poder descobrir l’exposició Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas, d’una manera lúdica

Combinant la pintura de la mostra actual del MCTA, el discurs musical de la Fundació ONCA i una petita selecció de textos teatrals del dramaturg i director Juanma Casero, els visitants es van submergir en la Generació Literària del 98 i del 27 amb Valle-Inclán i Lorca, abans de fer una parada amb Rusiñol al cafè-teatre d’’Els Quatre Gats’. Per concloure aquest viatge cultural, els dos actors Ivan Caro i Joan Hernàndez van donar vida a les paraules de la peça teatral “Andorra” de Jean Camp.

Una declaració completa de la riquesa de la creació artística.