Inici » Notícies » Balanç del primer any de la col·laboració entre el Museu Carmen Thyssen Andorra i Unicef Andorra

Des que el Museu Carmen Thyssen Andorra i el Comitè d’Andorra de l’Unicef van signar l’acord de col·laboració, el mes d’agost del 2018, s’han organitzat multitud d’actes i accions destinades a connectar l’art i la solidaritat.

Entre aquests destaquen els tallers infantils sobre l’ús sostenible de l’aigua i les ciutats, amb materials reciclats o el taller de pintar samarretes de color blau, amb ocasió del Dia Mundial de la Infància que comptava amb l’objectiu de conscienciar sobre els drets dels infants.

A més, els actes organitzats, com la jornada “Música, Art i Solidaritat”; la subhasta benèfica d’obres realitzades per pintors amateurs d’escoles d’art nacionals o la jornada #PayWhatYouWish han permès recaptar un total de 8.341,87 euros que es destinaran a la campanya d’emergència pels refugiats sirians i als infants amb discapacitat al Bhutan.

Durant el balanç, Marta Alberch, directora d’Unicef Andorra, ha destacat que l’acord amb el Museu Carmen Thyssen Andorra “és un exemple de bona col·laboració entre la cultura i la solidaritat , que permet arribar a un públic molt ampli”.

El director artístic del Museu Carmen Thyssen Andorra, Guillermo Cervera, també fa una valoració positiva d’aquest primer any de col·laboració i manté el compromís constant amb Unicef ; destacant la voluntat de potenciar accions permanents com, el donatiu a la guardiola al hall del Museu o l’aportació d’un euro solidari amb el preu de l’entrada.

Alhora, ambdues institucions es comprometen en seguir treballant amb accions sorprenents de cara al futur, com amb la subhasta solidària on participarà l’artista pop espanyol Antonio de Felipe i que sumarà la seva l’aportació artística a la dels artistes amateurs andorrans.

Per a més informació,

+376 800 800 (Museu Carmen Thyssen Andorra)

+376 824 182 o 360 348 (Marta Alberch – Unicef Andorra)